Garancija in servis | Podaljšanje garancije | ponedeljka do petka od 08:00 - 16:00 | info@bomadom.si |+386 31 654 619
Garancija in servis | Podaljšanje garancije | ponedeljka do petka od 08:00 - 16:00 | info@bomadom.si |+386 31 654 619
S spodnjem obrazcu lahko podaljšate garancijo iz 12 na 36 mesecev, katerega je potrebno opraviti v 8 dneh od nakupa izdelka.
Več o garancijskem roku in veljavnosti garancije si preberite na Garancija in servis.
Garant jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z dobavo blaga potrošniku:
Pravice potrošnika, če blago nima lastnosti navedenih v garancijskem listu: če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu,
lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je prodajalec ali pooblaščeni sevis od potrošnika sprejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajale potrošniku
brezplačno zamenjati blago z enkaim, novim in brezhibnim blagom.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za njveč 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava
in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogi za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka 30 dni. Če proizvajalec
v roku 30 oz. 45 dni v primeru podaljšanja roka ne popravi ali ne zamenja Blaga z novim, lahko potronik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine. Če potrošnik zahteva
sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti Blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Ne glede na zgorja navedeno lahko potrošnik
zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Za zamenjano blago ali zamenjani bistveni del Blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.
Prodajalec oz. pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.
Če prodajalec potrošniku ne zagotovi brezplačnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune
izvršitve.
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oz.
nadomestitvi blaga z novim, plača prodjalaec.
Postopek, ki ga mora potrošnik uporabiti za uveljavljanje garancije: Potrošnik obvesti garanta pisno po pošti, e-pošti ali osebno pri pooblaščenem servisu, s predložitvijo dokazil o veljavnosti garancije in nemudoma
omogoči pregled reklamiranega blaga.
Rok za rešitev reklamacije: 30 dni z možnostjo podaljšanja do največ 15 dni.
Trajanje garancijskega roka: 12 mesecev. V primeru, da stranka v roku 8 dni od nakupa izdelka opravi registracijo na spletni strani https://xtline-slovenija.si/podaljsanje-garancije/, podaljša garancijski rok za
24 mesecev.
Ozemeljsko območje veljavnosti garancije: Slovenija.
Opozorilo: potrošnik ima zakonsko pravico, da zoper prodajalca v primeru neskladnosti blaga brezplačno uveljavlja jamčevalne zahtevke in da garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz
obveznega jamstva za skladnost Blaga.
Garant zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate še 3 leta po poteku garancije.
Pogoji za uveljavljanje in podaljšanje garancije so navedeni na zadnji strani garancijskega lista.
POOBLAŠČENI SERVISER: BOMADOM d.o.o., Pečovnik 12, 3000 Celje
GARANCIJSKI POGOJI ZA ORODJE XTLINE V SLOVENIJI
Vsako orodje XTLINE je predmet natančnega pregleda po strogih merilih za zagotavljanje kakovosti. Proizvajalec XTline s.r.o. in prodajalec Bomadom d.o.o. jamčita za lastnosti in brezhibno delovanje v garancijskem roku 12
mesecev, ki začne veljati z izročitvijo Blaga potrošniku. V tem roku bo Bomadom d.o.o. brezplačno odpravil vse napake v delovanju orodja. V kolikor napake ni mogoče odpraviti v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec,
prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, izdelek na željo kupca brezplačno zamenjamo z enakim novim, ali vrnemo plačan znesek. Zagotavljamo, da bomo nosili vse stroške, ki
bi nastali pri pošiljanju orodja v popravilo po veljavnem ceniku hitre dostave Pošte Slovenija. Rok zagotavljanja servisa in rezervnih delov je 3 leta po preteku garancijskega roka. Garancija velja na območju Republike Slovenije.
Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu. Garancija ne krije poškodb in napak, ki bi nastale zaradi:
Garancija se še posebej, vendar ne izključno ne prizna v primeru:
Garancija prav tako ne krije razstavljenih, delno razstavljenih ali z neoriginalnimi deli popravljenih orodij, ali orodij, ki so jih poskušale popravljati nepooblaščene osebe. Garancija ne krije rednega vzdrževanja, potrošnih ali obrabnih delov (npr. krtačke, olje, mast) ter normalne obrabe orodja. V primeru uveljavljanja garancije mora kupec orodje skupaj s pravilno izpolnjenim garancijskim listom in v primeru podaljšanja garancije s potrdilom o
podaljšani garanciji poslati prodajalcu oziroma pooblaščenemu servisu, ki je naveden na garancijskem listu ali podjetju Bomadom d.o.o.
Vsi podatki na posredovanih dokumentih se morajo ujemati med seboj.
Za vsa električna in akumulatorska orodja XTLINE razen za kompresorje, polnilnike, akumulatorje in akumulatorske svetilke, katerim je priložen uraden garancijski list, izdan s strani podjetja Bomadom d.o.o. podjetje Bomadom
d.o.o. prostovoljno podaljšanje garancije na 24 mesecev pod pogojem, da kupec registrira orodje na spletni strani v osmih dneh od prejema blaga, ki je navedeno na garancijskem listu.